فروشگاه انواع فایلهای مورد نیاز دانشجو و دانش آموز
فروشگاه جامع تحقیقات دانشگاهی و دانش آموزی

اطلاعیه فروشگاه

توجه: هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما به طور کامل انجام شود. مراحل پرداخت را تا دریافت کد پیگیری ادامه دهید. چناچنچه موفق به پرداخت نشدید، کمی صبر کنید و سپس بار دیگر برای پرداخت تلاش کنید یا بانک عامل را تغییر دهید یا مرورگر خود را تغییر دهید تا پرداخت شما انجام شود. بعد از خرید اگرنتوانستید فایل خرداری شده رو دریافت کنید و یا فایل خریداری شده دارای مشکلی بود (که البته خیلی کم پیش میاد و یا اصلا پیش نمیاد) از طریق پشتیبانی فروشگاه، به ما اطلاع دهید تا رسیدگی شود. در کمتر از 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد. با سپاس

دانلود طرح کار آفرینی شرکت تبلیغاتی زاگرس

دانلود طرح کار آفرینی شرکت تبلیغاتی زاگرس

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 77 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

فهرست

عنوان                                                                                            صفحه

مقدمه.............................................................................................................................5

فصل اول (بخش معرفی)...............................................................................................6

فصل دوم (تحلیل صنعت)...........................................................................................13

فصل سوم (تجزیه و تحلیل بازار)...............................................................................28

فصل چهارم (ظرفیت و محل اجرای طرح).................................................................35

فصل پنجم (خدمات).................................................................................................44

فصل ششم (بازاریابی)...............................................................................................52

فصل هفتم(سازماندهی)............................................................................................58

فصل هشتم (محاسبات مالی طرح)............................................................................64

منابع و مآخذ..............................................................................................................77

 

 

مقدمه:

در جامعه ي امروزي تبليغات جزء لاينفک اقتصاد و فروش به حساب مي آيد و هر دستگاه سازماني که از آن به نحوه احسن استفاده برد به نتايج غير قابل مقايسه اي با رقبايي که از آن بي بهره اند دست خواهد يافت. پس امروزه در جامعه يي که به سمت مردمي شدن پيش مي رود لازم است هنرمند از برج عاج خويش به زير آيد و ابائي نداشته باشد که اثري مثلاٌ با سوژه يک مغازه قصابي نيز خلق کند . بلکه اين موارد لازمه اي زندگي امروزي و نياز جامعه است. لازم است هنرمند جنبه هاي خيالپردازانه صرف را رها کند و در ميان ساير انسانها به انساني فعال تبديل شود و از فنون ، مواد و روشهاي کار امروزي آگاه باشد وبدون رها کردن حس ذاتي زيبايي شناسي خود، با فروتني و قدرت و کارآيي، پاسخگوي مسائلي باشد که در پيرامونش مطرح مي شود و کاملاٌ روشن است تا زماني که هر نسبت به مسايل زندگي بيگانه باشد  به ناچار علاقمندان انگشت شماري نيز خواهد داشت.

جلوه‌ي نمايان اين امر در هنر گرافيک و تبليغات آشکار مي شود که رابطه اي بين اقتصاد و وسايل مورد نياز مردم و هنري که اين اطلاعات را به مردم مي رساند به وجود آورده است در هر کاري جنبه هاي تبليغاتي قوي باشد چه در فروش محصول ، چه در ارايه خدمات و ... و بر اصول علمي و اثبات شده ي هنر گرافيک، ارتباط شناسي ، روانشناسي، سواد بصري ، جامعه شناسي و در موارد مربوط به جنبه هاي خاص خود ، متکي باشد ، آن امر موفقيت بارز و آشکار در مقايسه با اموري که از اين صنعت استفاده نکرده اند خواهد داشت در واقع تبليغات فلشي دو طرفه است که يک سوي آن به طرف مردم و استفاده کنندگان است و روي ديگر به سمت توليدکنندگان محصول و خدمات.

 


1-1- معرفی کالا:

براي تبليغات تجاري صدها تعريف كوتاه و بلند از طرف افراد و متخصصين بيان شده است. شايد بتوان ادعا كرد كه به تعداد افراد متخصص و اساتيد تبليغات براي اين موضوع هم تعريف و شرح عنوان گرديده است. كتاب لغت فارسي (فرهنگ آموزگار صفحه 182- از انتشارات كانون معرفت) تبليغ را رساندن پيغام يا خبر و همچنين امري را به ديگران شناساندن معني نموده و نيز عمل آن را امري خوب يا بد وانمود كردن، چيزي را زياد از حد جلوه دادن و امثال اين‏ها تفسير كرده‏اند. گرچه اين امر درست يا كم و بيش با تعبير كتب لغت و دائره‏المعارف‏ها يكسان است اما به طور وضوح معني و مفهومي را كه ما امروز در ذهن داريم بيان نمي‏كند.

   در كتاب دائره‏المعارف «آمريكانا» تبليغ يا Advertising چنين معني شده است: «تبليغ شامل پيام‏هاي ديداري گفتاري است كه از طريق وسائل تبليغاتي با پرداخت وجه، مردم را به طريقي علاقه‏مند و موافق يك نوع محصول، يك خدمت، يك فكر، يك نقطه نظر و يا يك مارك بخصوص مي‏نمايد.»

   کاظم متولی در کتاب روابط عمومی و تبلیغات، این تعریف را بکار برده است: «‌فرآيند روشمند ارايه‌ اطلاعات‌ مناسب‌ در مورد كالاها و خدمات‌ به‌ مشتريان‌ و ترغيب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر مصرف‌ كنندگان‌ به‌ خريد كالاها و خدمات.» واژه‌ها و عبارات‌ «روشمند»، «اطلاعات‌ مناسب» و «ترغيب‌ و متقاعد كردن‌ مؤ‌ثر»، همگي‌ ناظر بر انجام‌ برنامه‌ ريزي‌ در فرآيند تبليغات‌ است.

   در جاي ديگر چنين آمده كه تبليغا ت تجاري يكي از پنج عامل اساسي ارتباط است كه به وسيله تجار و صاحبان صنايع براي ترغيب مردم در خرج كردن پول به خاطر كالا يا خدمت به كار مي‏رود و چهار عامل ديگر، فروش شخصي، توسعه فروش، انتشارات و وسايل توزيع ذكر شده است.

   بارنر، در كتاب تبليغ نافع مي‏نويسد: «تبليغ مجموعه‏اي است كه اداره فعاليت‏هاي مختلف كه به اشكال و درجات متفاوت براي عملي ساختن هدف‏هاي تجارتي مديران شركت‏ها يا صاحبان كارخانجات انجام مي‏گيرد»

   در كتاب ديگري در مورد تبليغ چنين آمده است: «تبليغ شامل كليه فعاليت‏هايي است كه به وسيله آن پيام‏هاي ديدني و شنيدني به اطلاع مردم رسانيده مي‏شود تا به وسيله نفوذ در آن‏ها، مردم را وادار به خريد كالا و يا خدمات نموده و تمايل و علاقه آن‏ها را نسبت به افكار، نظرات، اعتبار و اشخاصي كه مورد نظر است جلب نمائيم.»

   در كتاب «موارد و متون تبليغات» نويسنده مي‏گويد: «تبليغات فعاليت خاصي در بازاري كردن كالاها است كه هدفش آگاه ساختن مردم از محصولات و خدماتي است كه به فروش مي‏رسد. تبليغ در حالي كه مردم را آگاه مي‏سازد و كالا را مشهور مي‏كند، آنان را نيز به امري ترغيب مي‏نمايد»

   در كتب بازاريابي تعريف تبليغات جنبه وسيع‏تري پيدا كرد. ويليام.جي شولتس مي‏گويد: «تبليغات به كليه اشكال ترغيب عمومي براي ايجاد تقاضا و بازار براي يك محصول يا خدمت اطلاق مي‏گردد. اين تبليغات به وسيله صاحب كالا يا موسسه براي خريداران احتمالي به وسيله ارسال پيام مستقيم و يا از طريق وسائل تبليغاتي انجام مي‏شود. »

   در كتاب بازاريابي و مديريت بازار تأليف آقاي دكتر پرويز زارعي تحت عنوان «تبليغ يعني چه؟» چنين آمده است: «به طور كلي تبليغ يعني دست يازيدن به اقداماتي، استفاده از راه‏هائي و به كار بردن وسائلي به قصد جلب توجه گرو‏ه‏هاي انساني به حقانيت آئيني يا اصالت پديده‏اي و دعوت ايشان به گرويدن بدان آئين و بهره گرفتن از آن شيء كه در فعاليت‏هاي تبليغاتي كوشش در صحت و برتري آن به عمل آمده است.»

   تعريفي كه به وسيله انجمن بازاريابي بين‏المللي به عمل آمده به اين شرح است: «تبليغ»،  معرفي غيرشخصي براي ارائه عقايد، كالاها و خدمات با پرداخت وجه از طرف يك مسئول مي‏باشد، يكي از علل تنوع تعاريف، تغييرات عمده‏اي است كه در امر تبليغات به طور مداوم به وجود مي‏آيد زيرا هر تعريف پس از مدتي كهنه مي‏شود و تبليغ عوامل تازه‏تري را به خدمت مي‏گيرد.

   و بالاخره تعريفي كه از نظر كلي بتواند جامع و شامل بوده و بتواند تبليغات جاري را چنان توصيف كند كه از نقطه نظر بازاريابي نيز مورد قبول اكثريت قرار گيرد، تعريفي است كه در كتاب تبليغات Advertising تأليف جون رايت و دانيل وارنر آمده: «تبليغ عبارت از پيامي است كه به منظور ترويج عقيده و يا كالائي از طرف يك منبع كه به وسيله همان آگهي به جامعه معرفي مي‏شود و نيز به وسيله وسائل تبليغاتي به گروه‏هاي خاصي از جامعه منتقل گردد و براي انجام آن پول پرداخت شود.»

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file4_1664953_8967.zip252.8k