فروشگاه انواع فایلهای مورد نیاز دانشجو و دانش آموز
فروشگاه جامع تحقیقات دانشگاهی و دانش آموزی

اطلاعیه فروشگاه

توجه: هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما به طور کامل انجام شود. مراحل پرداخت را تا دریافت کد پیگیری ادامه دهید. چناچنچه موفق به پرداخت نشدید، کمی صبر کنید و سپس بار دیگر برای پرداخت تلاش کنید یا بانک عامل را تغییر دهید یا مرورگر خود را تغییر دهید تا پرداخت شما انجام شود. بعد از خرید اگرنتوانستید فایل خرداری شده رو دریافت کنید و یا فایل خریداری شده دارای مشکلی بود (که البته خیلی کم پیش میاد و یا اصلا پیش نمیاد) از طریق پشتیبانی فروشگاه، به ما اطلاع دهید تا رسیدگی شود. در کمتر از 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد. با سپاس

تحقیق درباره صنعت چاپ

تحقیق درباره  صنعت چاپ

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 18 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

آنچه امروز به عنوان تحول صنعت چاپ مطرح است ، تبديل چاپ به عنوان يك رسانه است . صنعت چاپ جزئي از تكنولوژي ارتباطات است و هر مركز چاپ براي ادامه حيات در هزاره سوم بايد بدون واسطه در دنياي ارتباطات در شبكه گسترده رسانه هاي ديجيتال جاي بگيرد.
اكر درك كنيم كه چاپ يك رسانه است و در مركز تحولات تكنولوژيهاي ارتباطي قرار دارد، ديدگاهمان را نسبت به اين رسانه به عنوان يك ابزار بازاريابي تصحيح خواهيم كرد.
اگر بدانيم كه هزينه چاپ و ارسال پستي يك ميليون بروشور تمام رنگي معادل تنها 5 بار اعلان تلويزيوني است و همچنين چاپ اختصاصي بااطلاعات متغيير بازخورد مشتري را در تبليغات پستي از 2% به 36% افزايش مي دهد، به اهميت بازاريابي به وسيله پست مستقيم (Direct Mailing) بيشتر پي مي بريم . پست مستقيم يكي از ابزار هاي بازاريابي مستقيم (Direct Marketing) است.
كساني كه حتي به طور مختصر از شيوه هاي بازاريابي نوين مطلع هستند به ندرت مايلند كه از يك پيام و يك نوع تبليغ براي تمام مشتريان و مخاطبين خود استفاده كنند. اما تا كنون تنها وسيله براي چاپ نسخه هاي رنگي با كيفيت بالا، چاپ افست بوده است و در سيستم افست هم چاپ تك نسخه مفهومي ندارد
هرچه تعداد افراد در گروهي كه برايشان پيام داريم افزايش مي يابد محدوده اشتراك بين آنها كمتر شده و ما از سليقه تك تك مخاطبان دور تر مي شويم. وقتي سعي مي كنيم پيام ما عده بيشتري را شامل شود، اين پيام اغلب آنقدر كلي و ملايم خواهد بود كه بدون جلب توجهي از ميان بازار ما عبور خواهد كرد.
امكان ايجاد ارتباط تك به تك با مشتريان و مخاطب قرار دادن فرد به فرد آنها با توجه به آنچه نياز دارند، امروز بوسيله ماشينهاي چاپ و ديجيتال فراهم آمده است.
با تركيب بانك اطلاعاتي كه از مشتريان خود در اختيار داريد و سيستم چاپ ديجيتال ، براي آنها نسخه هايي توليد مي كنيد كه از نظر متن يا تصوير و يا هردو متفاوت هستند. بوسيله چاپ با اطلاعات متغير ما با هر فرد متفاوت مطابق با نياز او صحبت مي كنيم.

 

بحث چاپ مانند يک زنجير است که از دانه های متععدی تشکيل شده است . برای رسيدن به تخصص در مورد چاپ (افست) لازم است در موارد متعددی مطالعه  ٬ تحقيق و تحصيل نمود. هنرها و صنايع مختلفی دست بدست هم داده اند تا آثار چاپی با کيفيت و با کاربردهای مختلف توليد شوند.

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 7,000 تومان

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file63_1689084_2925.zip18.6k