فروشگاه انواع فایلهای مورد نیاز دانشجو و دانش آموز
فروشگاه جامع تحقیقات دانشگاهی و دانش آموزی

اطلاعیه فروشگاه

توجه: هنگام خرید حتما روی دکمه تکمیل خرید در صفحه بانک کلیک کنید تا پرداخت شما به طور کامل انجام شود. مراحل پرداخت را تا دریافت کد پیگیری ادامه دهید. چناچنچه موفق به پرداخت نشدید، کمی صبر کنید و سپس بار دیگر برای پرداخت تلاش کنید یا بانک عامل را تغییر دهید یا مرورگر خود را تغییر دهید تا پرداخت شما انجام شود. بعد از خرید اگرنتوانستید فایل خرداری شده رو دریافت کنید و یا فایل خریداری شده دارای مشکلی بود (که البته خیلی کم پیش میاد و یا اصلا پیش نمیاد) از طریق پشتیبانی فروشگاه، به ما اطلاع دهید تا رسیدگی شود. در کمتر از 24 ساعت پاسخ داده خواهد شد. با سپاس

تحقیق درباره سيستم‌ تعليق‌

تحقیق  درباره سيستم‌ تعليق‌

این محصول در قالب ورد (WORD) و قابل ویرایش در 84 صفحه تهیه شده است. در بخش زیر برای اطلاع بیشتر از محتویات این فایل و اطمینان از خرید، مطالب چند صفحه آورده شده است. با مطالعه این بخش با اطمینان بیشتر خرید کنید.

لینک دانلود پایین صفحه

 

 

لرزش‌هاي‌ پي‌ در پي‌ بدنه‌ خودرو سبب‌ خستگي‌ راننده‌ و سرنشينان‌ مي‌شود. در پي‌آن‌ كارآيي‌ و بازدهي‌ رانندگي‌ و عمر مفيد خودرو كاهش‌ يافته‌ و سلامتي‌ انسان‌ به‌ خطرمي‌افتد. بنابراين‌ مدل‌ سازي‌ مود سواري‌ خودرو و به‌ سازي‌ لرزشي‌ آن‌ با بهره‌ ازميراينده‌هاي‌ ارتعاشي‌ از ديدگاه‌هاي‌ مهم‌ در طراحي‌ خودرو بوده‌، كه‌ آسايش‌ سرنشين‌،افزايش‌ دوام‌ خودرو، ايمني‌ و افزايش‌ كنترل‌ خودرو را به‌ دنبال‌ دارد.

خاصيت‌ ميرايش‌ ارتعاشات‌ و لرزش‌ها و رفع‌ بعضي‌ از اغتشاشات‌ حركت‌ درخودرو و حفظ‌ بعضي‌ ويژگي‌هاي‌ مناسب‌ جهت‌ ايمني‌، از ويژگي‌هاي‌ مناسب‌ مكانيكي‌است‌ كه‌ انجام‌ آن‌ با يك‌ وسيله‌ مكانيكي‌ امكان‌پذير است‌. مجموعه‌ مشخصي‌ كه‌ فراهم‌ گر هدف‌ بالا است‌، سيستم‌ تعليق‌ نام‌ دارد. اين‌ مجموعه‌ قلمرو وسيعي‌ را با خواص‌ و وظايف‌متفاوت‌ در بر دارد.

نقش‌ سيستم‌ تعليق‌ در خودرو مهار چرخ‌ در فضا (در سه‌ راستاي‌ Z , Y , X) وفراهم‌ كردن‌ حركات‌ خطي‌ و زاويه‌اي‌ مناسب‌ آن‌ است‌. نيز چرخ‌ها را به‌ صورت‌ تكيه‌گاهي‌امن‌ در زير خودرو نگاه‌ مي‌دارد به‌ گونه‌اي‌ كه‌ چرخ‌ها توان‌ مهارسازي‌ نيروهاي‌ اعمالي‌ به‌خودرو (گرانش‌، گريز از مركز، نيروهاي‌ رانشي‌ و ترمزي‌ و...) را داشته‌ باشند.ويژگي‌هاي‌ سختي‌ و ميرايي‌ تعليق‌ بايستي‌ چنان‌ برگزيده‌ شوند كه‌ پايداري‌ و آسايش‌خودرو تأمين‌ گردد.

براي‌ پي‌ بردن‌ به‌ جايگاه‌ سيستم‌ تعليق‌، خودرو را در سه‌ حالت‌ زير درنظرمي‌گيريم‌:

حالت‌ اول‌ - بي‌ تعليق‌: بدون‌ سيستم‌ تعليق‌، تاير و بدنه‌ معلق‌ مي‌باشند. در نتيجه‌ هرناهمواري‌ در سطح‌ جاده‌، به‌ سرنشينان‌ خودرو منتقل‌ خواهد شد.

حالت‌ دوم‌ - با تعليق‌ و بي‌ لرزه‌گير: در اين‌ حالت‌ تاير به‌ زمين‌ چسبيده‌ ولي‌ بدنه‌معلق‌ مي‌باشد. در نتيجه‌ بدنه‌ خودرو به‌ طور مداوم‌ به‌ بالا و پايين‌ نوسان‌ مي‌كند.

حالت‌ سوم‌ - با تعليق‌ و با لرزه‌گير: در اين‌ حالت‌ تاير و بدنه‌ به‌ زمين‌ چسبيده‌ است‌ ولرزه‌گير، نوسانات‌ فنر را دفع‌ مي‌نمايد چرخ‌ها به‌ راحتي‌ به‌ بالا و پايين‌ حركت‌ كرده‌ وپايداري‌، اطمينان‌ و راحتي‌ خودرو را در پي‌ خواهد داشت‌.

 


اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 6,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
file42_1820774_2632.zip39.7k